ماده 52 قانون انتخابات

Wiki Article

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰ از نگاه رسانه‌ها

»[۵۶] مریم رجوی، رهبر مجاهدین خلق، انتخابات ۱۱ اسفند را «نه بزرگ به دیکتاتوری و رأی مردم ایران به سرنگونی رژیم ولایت فقیه» توصیف کرد.[۵۷]

رصد بیماری‌های لکه سفید و هپاتو پانکراس در مزارع پرورش میگو خوزستان

۱۶ تیر؛ مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه

بی‌بی‌سی فاسی. ۱۲ اسفند ۱۴۰۲. دریافت‌شده در ۱۳ اسفند ۱۴۰۲.

ارسال ۳۷۰ اثر به نخستین جشنواره هنر درمانی معلولان در هرمزگان

.. +جدول واکنش قائم مقام سازمان تبلیغات به تغییر تعطیلات آخر هفته: رهبر انقلاب بارها نسبت به عواقب پیروی از سبک زندگی کفار هشدار داده‌اند صادق زیباکلام به زندان رفت/ علت چیست؟ مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تعطیلی آخر هفته‌ها کجا تغییر داده شد؟ ۲ معنای بازگشت ناگهانی طرح صیانت به صحن مجلس از نگاه آذری جهرمی/ طراحان از چه ترسیده‌اند؟ بانکی‌پور: بیش از ۹۵ درصد افراد بی‌حجاب، غارت‌زده هستند/خارجی‌ها هم مشمول لایحه عفاف و حجاب می‌شوند؟

تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار

حریم انتخابات نمایشی در کنار مردم آگاه و سربلند سراسر ایران از سیستان و بلوچستان تا کردستان، از خوزستان تا آذربایجان خواهم بود تا عدم مشروعیت جمهوری اسلامی و شکاف رژیم استبدادی سرکوبگر با مردم را اعلام نماییم.

جنجال‌سازی جدید نماینده مجلس روی آنتن تلویزیون: در قانون… ببینید

در روز انتخابات، رسانه‌های وابسته به حکومت از استقبال مردم خبر می‌دادند. وزارت کشور اعلام کرد به دلیل «ازدحام جمعیت در برخی صندوق‌ها» رای‌گیری تا نیمه‌شب تمدید خواهد شد. با این حال در رسانه‌های اجتماعی ویدئوهایی از حضور کم مردم در مراکز رای‌گیری منتشر می‌شد.

وی افزود ، با توجه به شمارش آرا ومعطوف به قانون انتخابات، ۴ نامزد از این حوزه برای رقابت در دور دوم انتخابات و تعیین دو منتخب نهایی این حوزه انتخابیه به ترتیب آرا به شرح ذیل می باشند.

معاون استاندار کردستان: امکان چینش شعبه اخذ رای در فضای باز وجود دارد محمد ابراهیم زارعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مسوولان شعبه‌های اخذ رای این اجازه داده شده است که در صورت وجود سایه‌بان در محوطه بیرونی شعبه، امکان راه‌اندازی تجهیزات و تامین انرژی برق مورد نیاز می‌توانند شعبه‌های اخذ رای را هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان در بیرون چینش کنند. وی...

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه کرج پایان یافت استاندار البرز از پایان زمان رای‌گیری در این استان و شروع شمارش آرا در شعبه‌هایی که مراجعه کننده ندارند، خبر داد و گفت:انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج پایان یافت.
گولوپ

Report this wiki page