انتخابات 2023

Wiki Article

مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور در حال انجام است

احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس / مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند

↑ رادیوفردا (۲۰۲۴-۰۳-۰۲). «آمریکا: جهان می‌داند که مردم ایران فاقد نفوذ واقعی در صندوق‌های رأی هستند». رادیو فردا. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۰۴.

نوری قزلجه: تصویب طرح صیانت در مجلس یازدهم را منتفی می‌دانیم + فیلم

↑ «شاهزاده رضا پهلوی: به جای همدستی با قاتلان عزیزان‌مان، بایکوت را انتخاب کردیم». صدای آمریکا. ۲۰۲۴-۰۳-۰۳. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۰۴.

فیروزی‌پور: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک یک گام مثبت است

فرآیند رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در دو شهرستان سمیرم و لنجان دور دوم یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان سمیرم و لنجان استان اصفهان، با شرایط خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظر بهداشتی در شعب اخذ رأی، ساعت ۸ امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل...

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات مردم باشند ماموستا «عبدالرحمن مرادی» روز جمعه در جریان حضور در شعبه اخذ رأی در دبیرستان استقلال و انداختن رأی به صندوق در جمع خبرنگاران، پیگیری در تسریع کارهای عقب افتاده توسط نمایندگان مردم در مجلس را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم انتظار دارند نمایندگانشان با برنامه‌ریزی، شناخت مشکلات و اولویت‌بندی آنها در راستای رفع مشکلات و...

در حوزه انتخابیه میانه نیز مریم عبدالهی در دور اول آرای لازم برای حضور در مجلس را کسب کرد و مهدی اسماعیلی و انتخابات به عربی سیدمرتضی حسینی برای کسب کرسی دیگر این حوزه به دور دوم راه یافتند و در انتخابات شبستر نیز محمود طاهری و حسن غیاثی با کسب بیشترین آرا، در دور دوم برای راهیابی به مجلس با هم رقابت خواهند کرد.

↑ ۴۸٫۰ ۴۸٫۱ ۴۸٫۲ «انتخابات در ایران؛ نگرانی حکومت از احتمال مشارکت حداقلی». دویچه وله. ۱۰ بهمن ۱۴۰۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ فوریه ۲۰۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۰۱.

الزام شعب اخذ رای انتخابات دور دوم مجلس به رعایت دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعیه شماره ۴۴ ستاد انتخابات کشور؛ به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای تأکید می‌گردد حتماً در شعبه اخذ رأی در تمام طول مدت اخذ رأی یک دستگاه رادیو را روشن نگهدارند تا دستور العمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صداو...

↑ «احمد خاتمی: دشمنان می‌خواهند ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظام اسلامی مبدل کنند».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.

تغییر وضعیت فهرست محتویات انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۴۰۳–۱۴۰۲)
https://onlinejo.ir

Report this wiki page