پردهای زبرا تصویری

Wiki Article

این نوع پرده به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، می‌تواند به شکل زیر به اتاق پذیرایی شما کمک کند:

ارسال در دیگر شهر‌ها از طریق تاکسی و باربری صورت میگیرد.

این پرده‌ها به دلیل طراحی ساده و زیبا، برای استفاده در اتاق‌های مختلف از جمله اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب هستند.

به طوری که انگار دو پرده روی هم نصب شده باشد. این پرده ‎ها در ابعاد و سایزهای بسیار متنوعی ساخته شده‎اند و برای انواع پنجره‎ها مناسب هستند. این نوع از پرده‎ های دکوراتیو برای پنجره‎هایی که ارتفاع و اندازه کمی دارند بسیار مناسب است.

این پارچه‌ها عموماً دارای الیاف نازک و محکمی هستند که باعث ایجاد یک سطح متمایز و زیبا می‌شود.

رنگ‌های تند یا تیره در پارچه پرده زبرا، انتخاب‌های جسورانه‌ای به‌شمار می‌روند و حس عمیقی را به طراحی داخلی هر اتاق می‌بخشند.

انتخاب رنگ مناسب برای پرده آشپزخانه زبرا که در فروشگاه پرده زبرا عرضه می‌شود، گاهی از انتخاب طرح مناسب هم مهم‌تر است.

همانگونه که در زمان معرفی پرده دو مکانیزم گفته شد، به‌دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارد، جایگزین بسیاری از پرده‌های هم‌نسل خود شده است.

مدل برقی : در مدل برقی از ۲ عدد موتور جهت بالا پایین کردن پرده و یک ریموت کنترل استفاده می شود.

سروین دکور به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش انواع پرده های مدرن، موفق شده تا به اولین و تنها فروشگاه اختصاصی پرده های مدرن در ایران تبدیل شود.

پرده دو مکانیزم در بازار پرده‌ی ایران با نام‌هایی همچون پرده دَبل یا دوبل، پرده زبرا تصویری پرده شب و روز، دابل شید، پرده دو مکانیزه، دو منظوره، دو گیربکس و پرده دولایه نیز یاد می‌شود.

رنگ سفید ساده پارچه پرده زبرا، رنگی پیچیده است و ظرافت را به فضا اضافه می‌کند. اما اگر پنجره‌های اتاق نشیمن در اطراف لبه‌ها دارای تزیینات سفید باشند، می‌توانید از رنگ‌های روشن دیگری برای هارمونی پرده‌ها استفاده کنید. پرده‌های رنگ روشن معمولاً با بقیه دکوراسیون به راحتی ترکیب می‌شوند و کانون توجه قرار می‌گیرند.

بیشترین استفاده این سبک، مخصوص پرده‌های کودک است؛ البته در سایر موارد نظیر اتاق خواب و آشپزخانه نیز از آن استفاده می‌شود.

این پرده به لحاظ نوع پارچه به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت:

Report this wiki page